Jøss, det var da lite?

Riktignok vil jeg sjekke at alle tall stemmer, men foreløpig ser det ut til at årets skattesmell ble veldig liten (med tanke på hvor stor den var i fjor og hva jeg muligens forventet i år, kom det som en meget hyggelig overraskelse).

I fjor fikk jeg nemlig en veldig kjip skattesmell på rundt kr 25.000 – ikke hyggelig i det hele tatt.

Jeg gjettet (på grunn av NAV-ting) at jeg nok ville få smell i år også; kanskje sånn 7-8.000. Så det ville uansett vært bedre enn fjoråret. En kjapp titt nå bare for å se smell-tallet gjorde kvelden mye mer positivt. Tross alt – å måtte betale en skarve tusenlapp føles lite når jeg vet hva jeg forventet.

I løpet av de neste dagene vil jeg gå gjennom tallene for å sjekke at alt stemmer – vil ikke risikere å gjøre staten hissig når det har med penger å gjøre. Mon tro om jeg til og med klarer å finne noen fradrag jeg kan få? Det ville vært gøy, men jeg vet aldri helt hvilke typer fradrag jeg kan se etter…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg