Jeg vant!

Det er sjeldent jeg kjøper skrapelodd, men som en bursdagsgave til meg selv i dag (jeg blir 40 i dag!!) kjøpte jeg to stykker: et million-flax-lodd og et som heter Flax for livet.

Million-flaxen har jeg hatt miniflaks med før jeg vunnet kr 25,- de gangene jeg har gjort det har jeg alltid byttet inn i nytt lodd for hvorfor ikke?

Denne gangen var det dårlig med million-flax – vant ikke en krone der.

På Flax for livet derimot, der ble det faktisk litt flaks. Mer flaks enn jeg forventet, mindre flaks enn jeg alltid håper på. “Målet” er jo å få den absolutt største premien. Jeg mener, bare tenk deg tanken på å vinne kr 20.000 hver måned i 20 år! Det hadde vært noe det!

Riktignok vant jeg ikke så mye, men denne gangen vant jeg den største summen jeg har vunnet (så langt i alle fall?) – hele kr 500,- Nei, på en måte er det ikke all verden, men likevel – det er det meste jeg har vunnet så dette føltes skikkelig som en ekstra bursdagsgave til meg selv 🙂

4 kommentarer
    1. Herlig!👏🏻😍
      Gratulerer så mye med fin rund dag.🎈🎁🎉
      Håper dagen har vært kjempefin!🤗🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg