Jeg vant, jeg vant!

I påsken hadde Bunny‘en quiz, nøtter og andre gøye ting. Den ene dagen var jeg faktisk så heldig at jeg gjettet riktig og vant! Jeg var så fornøyd med det at jeg ikke tenkte at det kan være lurt å gi Bunny adressen min så han faktisk fikk sendt premie (er ikke så lett å huske på alt?). Heldigvis er Bunny en snill kanin og i dag kom det pakke i posten!

Et flakslodd, en hyggelig lapp og den søteste lille strykelappen som passet perfekt til meg (må bare finne ut av hvor den skal få bo). Jeg pleier aldri å kjøpe flakslodd, så at jeg vant var veldig gøy. Syns jeg i alle fall. Jeg vant hele kr 25 – noe som er nok til nytt lodd. Så kanskje jeg bare måtte innom det ene loddet for å få et nytt lodd som har den største premien? Den som venter får se! Om jeg vinner stort blir det lettere å få kjøpt hus, så her skal jeg krysse fingrene frem til jeg får kommet meg på butikken for å få et nytt lodd. Her er det snakk om å strekke ut gleden og spenningen ved å vinne lengst mulig 🙂

6 kommentarer
    1. Så hyggelig da.🤗
      Gratulerer med premien.🎉
      Krysser fingrene fir at du vinner på neste lodd hvis du bestemmer deg for et nytt.
      Ha en fin vårkveld!🌱

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg