Jeg husket solkrem!

Det har vært strålende sol fra nesten skyfri himmel i dag – og på ettermiddagen satt jeg ute i sola og nøyt livet.

Det var solbriller (trenger nye for hadde helt glemt at de knakk litt i fjor – ups?), det var så vidt jeg kunne høre litt musikk fra en av naboene (syns de burde skrudd opp lyden så jeg ikke bare hadde hørt hint av bass), det var nabo som holdt på med høyttrykksspyler og det var strikkegøy.

Det som gjorde meg litt ekstra fornøyd var at jeg husket å ha solkrem i ansiktet (resten av meg var full av klær så tenkte at det går nok bra, men jeg dro opp genserarmene litt – bare fordi sola var så god og varm).

Det er nemlig noe jeg dessverre ofte glemmer, men jeg jobber alltid hardt for å prøve å huske det – solkremen altså.

Det har jeg lært mange ganger etterhvert – SOLKREM ER VIKTIG – så kanskje jeg fremdeles ikke egentlig har lært det?

Det er lov å håpe at i år er året jeg ikke blir solbrent i det hele tatt.

Det er bare å gjenta det hver morgen, kveld og flere ganger i løpet av dagen – en eller annen gang burde det blir sittende fast i skolten ville jeg tro?

2 kommentarer
      1. Absolutt smart for de som er flinke nok til å smøre seg i ansiktet hver dag (noe jeg ikke er…). Kan si meg enig i at resten av kroppen er vanskeligere å huske på, men jeg tenker at jo mer vi snakker om det jo lettere blir det (forhåpentligvis) å huske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg