Jeg hadde håpet…

… at jeg kunne vise fram et ferdig heklet bomullsteppe i dag. På en måte er jeg ferdig – selve heklingen er over.

Grunnen til at jeg ikke kan vise det frem enda er alle trådene. Jeg har ikke festet alle trådene, og det vil tydeligvis ta en stund.

I går kveld satt jeg i to og en halv time (=2,5 timer) (!) og festet tråder. Nei, jeg er ikke rask, men jeg gjør alltid så godt jeg kan for at de skal bli så usynlige som mulig. I løpet av tiden jeg brukte (2,5 timer) kom jeg halvveis. Halvveis!

Med andre ord har jeg omtrent 2,5 timer igjen… Noe jeg innrømmer er mye mer tid enn jeg forventet.

Så håpet om å kunne vise frem et ferdig heklet bomullsteppe i dag er borte, men jeg har et nytt håp for i morgen. Jeg har dessuten gledet meg til neste prosjekt, så det kan jeg glede meg til i en dag til før jeg får startet på det…sånn går håndarbeidslivet – sakte… 🤪🤣

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg