Jeg er lei!

Reklame | Cubus

… av å stoppe sokker. Jeg vet ikke lenger hvor mange ganger jeg har stoppet både tå og hel på disse sokkene.

Så jeg klipte like godt av foten og strikker nå nye føtter – skaftet ser jo ikke brukt ut engang.

Håper at det nye garnet er mer holdbart enn det jeg hadde. Det blåspettede garnet (aner ikke hva det heter) er ullgarn, veldig mykt og godt. Det tofargede hvite/svarte garnet er også ullgarn, men det er litt stivere og heter Raggsokken, så jeg må vel innrømme at jeg forventer at det holder en del bedre.

Jeg sliter alltid hull på enten helen eller under tåballen på sokker, men dette er første gang jeg gir opp å fikse dem og heller bare strikker nye fot.

Hvorfor strikker jeg ullsokker når det er like billig (eller billigere?) å kjøpe dem? Fordi jeg liker det 😊

SOCK SHOCK//Underwear//SOCK SHOCK//SOCK SHOCK//DETAILS//SOCK SHOCK

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg