Jeg er klar

I disse dager er ikke gjester det jeg får mest av, men i dag blir det folk hos meg.

Selv om det er en stund siden forrige gang, er det nå tid for lesesirkel igjen. Boken til denne gangen var Noe for enhver av Stephen King – den er på over 600 sider og jeg kom ikke lenger enn til side 128 – ups?

Heldigvis har vi ingen regel om at vi ikke får være med om vi ikke har lest ut boka – da hadde vi stadig vært noen færre.

Vi blir fem stykker og jeg la i en ekstra plate i bordet mitt så vi skulle sitte med mest mulig avstand mellom oss.

Håper du gjør noe du liker på denne fredagskvelden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg