Jeg er ikke dø!

Jeg lever enda, men det nærmer seg slutten.

Hvor jeg bor har vi hatt frost, men denne ringblomsten fortsetter å blomstre. Det har den gjort helt siden den kom opp. Hele tiden kommer det nye knopper og den har blomstret ivrig gjennom hele sommeren.

Neste år vil jeg ha flere av disse – utrolig lette å ha med å gjøre og blomstrer som sagt masse. Dessuten, de frør seg selv når de først har fått startet.

Blomstene, når de er avblomstret og tørker inn litt blir det mange nye frø fra hver blomst. Jeg har nemlig hatt ringblomster et annet sted i fjor, men der kom det opp noen i år også uten at jeg hadde gjort noe.

På frøpakken jeg brukte står det at den er ettåring, men siden den frør seg selv føles den mer som muligens evigvarende så lenge en ikke kvitter seg med jorda hvor den har stått…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg