Hvordan er formen?

Hadde du en fin 17.mai feiring i går?

Det hadde jeg; fikk også heklet en del. Så jeg kan vel si at de fleste dager med håndarbeid er bra dager. For øyeblikket hekler jeg på en løper – og det var en bit av den en dag som ikke var en bra håndarbeidsdag. Mønsteret oppgav feil antall masker å starte med. Heldigvis fant jeg ut av det på andre rad, så det ble ikke så mye å rekke opp. Så det ble en god håndarbeidsdag likevel.

Siden det er Kristi himmelfartsdag i dag – en rød dag – er det nok mange som koste seg litt ekstra i går fordi det ikke er jobb i dag (i alle fall for en god del). Det er nydelig vær i dag, så jeg er fornøyd med at jeg fikk klipt gresset på tirsdag. Sånt ville ikke egnet seg i dag.

Allerede har jeg vært ute og gått en liten tur i dag, så nå kan jeg ta en pause med litt mer hekling og en kopp te med god samvittighet.

Så formen min er fin etter gårsdagen. Litt sliten akkurat nå etter gåturen, men det vil gå seg til med en liten hvil.

2 kommentarer
      1. Håndarbeid passer perfekt i all slags vær (jeg satt nettopp ute i sola og heklet), men jeg håper sola titter frem hos deg innimellom også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg