Hvor vil du reise?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål. Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Om det ikke var noen hindringer – hvor ville du reist?

En stund hadde jeg en kort liste over steder i verden jeg ønsket å se; hvor listen er blitt av vet jeg ikke, men jeg vet at det nok har endret seg. Jeg har nemlig innsett at jeg ikke er så reiselysten av meg. Om jeg var fysisk i stand til det, ville jeg gått hytte til hytte på Hardangervidda. Kanskje reist for å bo på noen gamle slott i Skottland og Frankrike en liten stund. Store, gamle bygninger fascinerer meg med alle kriker og kroker de har – og selvfølgelige de store områdene rundt hvor en sikkert kan vandre i timesvis og bare nyte naturen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg