Hvor mange kaker til jul?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål.  Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Hvor mange slag kaker pleier du å lage til jul? (eventuelt hva er dine favoritter i jula?)

De siste årene har jeg ikke bakt så mye, men jeg har noen favoritter (som jeg håper min mor har laget?). Fylte kjeks, peppernøtter  og berlinerkranser er absolutt favorittene. Havreflarn, pepperkaker, marsipan og krumkaker spiser jeg også veldig gjerne. Hm, føler at det er noen jeg glemmer her. Nøtter og kremtopper er ikke akkurat kaker, men jeg momser det også i jula…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg