Hvilke 7 slag til jul?

Reklame | Cervera

Det heter seg at en skal bake syv slag til jul – og da er det selvfølgelig julekaker jeg tenker på.

Hvilke syv slag derimot, er det vel ikke like stor enighet om. Jeg syns uansett at en burde holde seg til det en liker av julekaker – det er jo ikke noe poeng å bake kaker en ikke har lyst til å spise??

Så det store spørsmålet: hvilke syv slag kommer jeg til å bake i år? kommer jeg til å bake så mange varianter? kommer jeg egentlig til å bake i det hele tatt?

Aner ikke. Foreløpig har jeg kjøpt pepperkaker og berlinerkranser på butikken…

de Buyer – Mineral B Element Stekepanne 36 cm//Skeppshult – Morter på fot 11,5 cm//Microplane – Mandel/Ostekvern//Smeg – Retro stavmikser Creme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg