Hva vil dagen bringe?

Hage, masse hage!

Værgudene har gitt klarsignal for utesesongen. En strålende sol som varmer, en ganske skyfri himmel, men kanskje litt mer vind enn ønskelig? Uansett, det er bare å ta på en tynn jakke så bryr jeg meg ikke så mye om vinden. Årets første klipp av grasset – alltid en stor begivenhet fordi spørsmålet er om gressklipperen starter i år også. Kanskje plante ut noe av det jeg har forkultivert? Definitivt potte opp noe av det jeg har forkultivert – og noen stiklinger jeg jobber med. Kanskje til og med potte om noen av de grønne stueplantene mine?

Dagen i dag vil i alle fall være grønn – og det er gjerne noen av de beste dagene etter min mening.

Jeg håper du også lager deg en nydelig dag i dag fyllt med ting som gir deg glede 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg