Hva skjedde?

Dagen i dag har helt forsvunnet for meg. Heldigvis fikk jeg bakt en liten deig med horn. Det ble ikke like mange som vanlig for hadde glemt å handle hvetemel, så det ville ikke vært nok til flere horn. Heldigvis er det mandag i morgen så da kan jeg dra innom butikken. Ellers i dag har jeg puslet, strikket og nok en gang blitt overrasket over å se navnet mitt på topplisten (det er nok ikke der i morgen for å si det sånn).

Har gjort som vanlig å sveipet gjennom noen nettaviser, men innsett at verden er så uhyggelig om dagen at jeg ville ha en søndagspause fra død og fordervelse. Innimellom tenker jeg at jeg bare vil slutte å sjekke nyhetene – de skaper så dårlig stemning. Hadde nyhetene vært mer positive eller i det minste mer balansert når det kommer til positivt – negativt – så hadde nok jeg blitt mer positivt innstilt til dem.

6 kommentarer
    1. Ikke heng deg opp i lista, du er der i morgen også 😜 Elsker sånne horn, bruker å ha ost skinke og chilliketchup, ajvar, rød pesto eller soltørkede tomater inni dem 🥰

      1. Min favoritt er så enkelt som mulig: ost, skinke, salat og paprika. Skjønt, i dag var det litt mangler i kjøleskapet så da ble det bare ost og skinke. Lista er bare tall. Blogg er gøy uansett, men med flere besøk øker sjansen for kommunikasjon 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg