HUSK SOLKREM!!

Sommer, sol og solbrent – elsker de to første, skulle gjerne vært den siste foruten…

For to dager siden satt jeg ute i ettermiddagssolen og koste meg. Leste litt i en bok og nøyt sommerferien. Så langt alt vel. Jeg hadde på meg solbriller så det var mulig å lese i sola, solkrem i ansiktet og på leppene. På bildet under ser du tydelig hvor viktig det er å huske å smøre seg med solkrem om du er lys i huden – og sitter i sommersola…

Skiller med solbrent – hvit hud – singlet blir også en pussig kombinasjon når ikke alle singletter sitter likt… De siste dagene har jeg dermed smørt meg med fet hudkrem og drukket masse for å hjelpe huden så godt jeg har kunnet (etter å ha mishandlet det litt). Dette er første (og forhåpentligvis siste) gang jeg er solbrent i sommer. Det må “alltid” en runde med solbrenthet for å bli påminnet hvor viktig det er med solkrem!

Lær av min feil – HUSK SOLKREM!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg