Husjakten tar på…

Jeg har ikke vært på mange visninger, men begynner å innse at jeg er sær med hva jeg ønsker så det er ikke så enkelt å finne det jeg vil ha. Så i dag bruker jeg kvelden på finn.no for å se etter hus – vil jeg finne noe jeg vil dra på visning på? Noe av det jeg ønsker meg i et hjem er en stor hage, gjerne en kjeller, et vindu på badet og en vedovn i stua. Å få det til prisen jeg har mulighet til å gi og dessuten vil jeg ikke egentlig for langt vekk fra mine foreldre gjør at det er vanskeligere enn jeg forestilte meg.

Så i dag lagde jeg hjemmelagd pizza som jeg har kost meg med mens jeg har sett på utallige bilder. Har jeg klart å bestemme meg? Nope, men jeg er ikke ferdig med å bla gjennom bilder og lese om husene enda heller, så håpet lever!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg