Hund eller katt?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål. Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Hund eller katt?

Hva foretrekker du av hund og katt?

Selv har jeg aldri hatt noen av dem, men jeg ønsker meg hund. Hvilke type hund aner jeg ikke, men jeg ønsker ikke at den skal være for stor – eller for liten. Et slag som liker å gå tur, men ikke en som trenger haugevis av trening (jeg vil jo ha nok tid til å gi den et best mulig liv). En hund som vil tålerere andre dyr siden jeg ønsker meg småbruk hvor planen er å ha noen dyr – i tillegg til hunden 🙂

4 kommentarer
    1. Jeg har hatt begge deler og elsker begge deler 🙂 Nå mista jeg skogskatten for et år siden og har hunden Leia nå. Den gode turvennen!

    2. Jeg er like glad i både hund og katt jeg, men av praktiske årsaker så passer katt bedre. Jeg hadde to katter fram til 02.12.21, hvor Ronja måtte få reise til de evige jaktmarker. Hun var da 12.5 år. Jeg har søsteren Vinja fortsatt, som er like gammel. Kommer nok til å skaffe en ny katt når hun ikke er mere, for det blir så tomt uten.

      1. 12,5 år hørtes ut som en anseelig alder for en katt? (jeg kan ingenting om katter – bortsett fra at det er mange søte og de er myke å klappe) Ja, for de som er vant til å ha dyr forstår jeg at det blir tomt uten. Da håper jeg Vinja trives med livet lengst mulig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg