Høyt og lavt

Blomster altså!

Calla er en blomst jeg ikke hadde hatt før jeg mistet jobben grunnet nedbemanning i fjor. Det var en nydelig blomst, men den ble etterhvert avblomstret – som de fleste (alle?) blomster blir.

Etter å ha stått kaldt i kjelleren i løpet av vinteren, tok jeg den opp i våres. Den fikk litt lus en liten periode i starten når det begynte å vokse igjen, men de gjorde jeg kort prosess med (knuste de med fingrene…).

Lenge nå har jeg lurt på om det bare ville være grønne blader på planten, men nå har det endelig begynt å skje noe mer. Jeg så en blomst som var begynt å forme seg i går – høyt oppe hvor blomster burde være. I dag så jeg også at det er to blomster til på vei, men den er så lavt nede at de bare er noen cm fra jorda.

Så her blir det tydeligvis blomster både høyt og lavt 🌱

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg