Høsten har ankommet

Det er mørkere om kvelden. Lufta har alltid et kaldt drag i seg. Det blåser og regner. Bladene skifter farger og sommerblomstene er i ferd med å takke for seg.

Jeg tar på meg skjerf når jeg går tur ute i den friske lufta. Den lufta som gjør meg lys våken så jeg virkelig kan nyte naturens fargeshow.

Inne er varmeovnen slått på svak varme for første gang denne sesongen. Pleddet er funnet frem. Kruset fylles med varmende vann og duftende te. Stearinlysene tennes for hyggens og kosens skyld i de mørke kveldene.

Høsten har ankommet og jeg gjør mitt beste for å nyte alle de gledene den bringer med seg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg