Høre på CD’er – nå?

For å høre på musikk vil jeg tro de fleste etterhvert i dag bruker streaming (eller vinyl). Selv bruker jeg mye YouTube, men før det var det radio som gjaldt for meg. Via radio fikk jeg stadig høre ny musikk jeg ellers ikke ville hørt. Riktignok var det ikke alt jeg likte, men jeg fikk også noen nye favoritter noen ganger. CD’er var det dessuten mye av, men de hører jeg generelt ikke på lenger.

Innimellom rydder jeg litt hjemme og jeg fant en eske med CD’er. Så nå hører jeg gjennom dem for å sjekke om jeg faktisk ønsker å beholde dem. Overraskende mange kommer gjennom nåløyet. Når neste gang jeg hører på de etter jeg er ferdig med å rydde derimot – det vil tiden vise.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg