Helt i null!!

Studielån. Noe de fleste av oss har eller har hatt mer eller mindre av frem til det er nedbetalt. Naturlig nok – sånn er det med lån – det må betales ned før de forsvinner.

Lenge har jeg betalt litt ekstra her og der på studielånet (og boliglånet) når jeg har hatt muligheten til det. De siste par månedene har jeg løst inn noen fond jeg hadde bittelitt penger på og heller brukt det til å betale ekstra på studielånet. Om det var smart eller ei vil jeg aldri få vite, men det var valget jeg tok.

August var måneden det hele gikk i null. Ikke fordi jeg betalte absolutt alt, men fordi når det er veldig lite igjen (les: 272 kroner) forsvinner det av seg selv?

Riktignok kommer det ikke frem på bildet, for jeg skrev det ikke ned der… Poenget er uansett at nå er studielånet mitt i null. Eller, sagt på en annen måte: jeg er kvitt studielånet mitt og vil dermed slippe å betale den regningen hver måned. Regningen var blitt ganske liten på slutten, men den var likevel irriterende og dermed utrolig digg å nå være kvitt.

Så da passer det godt at jeg snart skal i gang med studier igjen? 🤣

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg