Helt forferdelig!

Biblioteket i Larvik har brent!

(Fotokreditering: Joachim Hellenes. Bildet er hentet fra Østlandsposten/Sandefjords blad)

Jeg sjekker ikke nyhetene ofte i helgene fordi da liker jeg å slappe av. Dermed fikk jeg et ganske stort sjokk når jeg bare skulle kjapt innom nyhetsoverskriftene i lokalavisen i dag.

Larvik bibliotek har brent.

Som bibliotekar som jobber i det lille fylket Vestfold er det naturlig at jeg har møtt mange av de ansatte på bibliotek rundt om i vårt lille fylke. Jeg har besøkt Larvik bibliotek mange ganger og jobbet også noen timer der for flere år siden.

En brann i et bibliotek gjør mitt bibliotekar- og lesehjerte vondt.

Dette er dermed en veldig trist dag for mange: de ansatte, alle de som pleier å bruke biblioteket i Larvik og alle som har et forhold til bibliotek – tankene mine går til alle de berørte. Jeg håper de tar godt vare på hverandre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg