Helgekos!

Lørdag, helg, ferie – det er viktig å kose seg litt innimellom. Jeg har ikke TV (ingen fare, jeg har ikke hatt det på mange år og savner det fremdeles ikke), men jeg har PC med internett og jeg har et par TV-serier på DVD. For eksempel har jeg alle sesongene av Charmed (den originale – ikke den nye reboot-en) på DVD og siden PC’en min fremdeles kan spille de av ser jeg meg nå gjennom hele serien.

Noen ganger er det (overraskende?) behagelig å se noe jeg har sett mange ganger før. Å vite hva som skjer føles noen ganger betryggende og også muligheten til å se på noe uten å konstant måtte følge med (jeg vet jo hva som skjer). Å se på det samtidig som det noen ganger blir mer i bakgrunnen fordi jeg fokuserer på strikketøyet (eller andre ting) føles noen ganger som den perfekte kombinasjonen. Så det har jeg kost meg mye med de siste dagene.

Jeg håper du også koser deg denne lørdagskvelden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg