Hele verden er hvit

Det snødde for noen dager siden og hele verden føles nå hvit. Spesielt i dag morges når jeg gikk tur – morgendisen sammen med tåken gjorde at det ikke var mulig å se så langt – alt var helt hvitt. Stillheten og en enslig fugl som kvitret var de eneste lydene når jeg gikk. Det føltes helt magisk. Jeg hadde ikke tatt med meg kameraet mitt, så dessverre ingen bilder fra turen (jeg angrer!). På den annen side er jeg ikke sikker på om jeg hadde klart å fange magien. Trærne som var bøyde langt ned over stien, lange barnåler som var frosne med en dråpe på tuppen, grener med haugevis av små, runde istapper som glitrer i det lille lyset som var.

Magien i naturen er rundt oss hele tiden, men noen ganger er den lettere å oppdage enn andre ganger og i dag var en magisk turdag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg