Heldigvis!

Jeg pusler meg gjennom puslespillene mine for å forsikre meg om at jeg har alle brikkene. Tross alt lever jeg fremdeles i håpet om å finne et hus som passer til meg så jeg kan kjøpe det og flytte. Da er det greit å ha ting på stell, så jeg pusler meg gjennom puslespillene jeg har for å være sikker på at jeg har alle brikkene.

Dette er et gammelt puslespill så brikkene henger ikke akkurat sammen når jeg pusler det, men jeg koser meg med det likevel. Heldigvis gikk det med dette som det har gått med de andre: jeg ble ferdig og alle brikkene er her. Så det var en liten smakebit på min ettermiddag…puslespill.

Hvordan er det med din fredags ettermiddag (og kveld)?

4 kommentarer
    1. Det er mange år siden jeg pusslet, noe som har med at jeg ikke har noe sted å legge det lenger. Også for at jeg har og har hatt firbente samboere, som gjerne skal hjelpe til. Bestisen har et skaprom fult med flotte puslespill, og et par av de fineste har hun limt å rammet inn å hengt på veggen. Ha en fin søndag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg