Har du hogd ved?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål.  Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Har du hogd ved? enten i år eller tidligere år.

Jeg hogde en del ved når jeg var liten – tenåring tenker jeg. Så hadde jeg mange år der jeg ikke hogde ved i det hele tatt, men i år fikk jeg hogd litt ved igjen. Kunnskapen er fremdeles tilstede, men jeg er ikke like treffsikker som jeg en periode var: jeg kunne treffe samme sted flere ganger på rad – i høst traff jeg bare nesten samme sted. Likevel, jeg fikk god sving på øksa etter litt oppvarming for å bli kjent med den igjen. Jeg har savnet å hogge ved. Så jeg gleder meg til jeg etterhvert får meg småbruk – da skal jeg hogge ved for å fyre med om vinteren!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg