Grønt til lunsj

Jeg våknet tidlig i dag, så det er “allerede” lunsjtid. Ulempen var at jeg spiste opp resten av brødet jeg hadde til frokost, så jeg måtte ta opp nytt fra fryseren – men det har jo ikke tina ennå.

Dermed blir det ny variant av lunsj. Jeg tar hva jeg har. Egg fra kjøleskapet, grassløk fra hagen og en sommerkotelett for at jeg skal ha nok mat til å bli mett.

Tenk, når jeg var liten var jeg ikke så glad i grassløk så da fikk jeg alltid eggerøre uten grassløk. Nå lager jeg med.

En av fordelen med å våkne tidlig er at jeg får gjort ting, så har allerede filmet hagen min. Videoene er redigert og lagret (noe som tar lang tid…).

Jeg har nemlig en YouTubekanal: link.

Håper du har en fin søndag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg