Grønt inne, grått ute

I dag har det blåst og regnet masse. Det har faktisk vært så mørkt at jeg har hatt på lys inne i hele dag.

De grønne plantene mine lyser kanskje ikke opp som et lys, men de sprer (grønn)farge og glede i alle fall.

Selv om det noen ganger er litt upraktisk at de alle ønsker å formere seg samtidig for jeg har ikke noe annet sted å samle dem enn midt på spisestuebordet mitt…

Heldigvis fikk jeg noen plastpotter av en kollega. Skal bare skaffe meg noen skåler til å ha dem på, så blir det enda flere planter (jeg ikke egentlig har plass til). Tenkte at kollegaen min skulle få tilbake noen potter, bare at de da vil ha grønnrennere som innhold 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg