Godbiter fra maimåned

Det er ikke alle måneder jeg er like heldig med hvilke bøker jeg velger å lese, men mai ble en måned med mange godbiter.

En helt vanlig familie av Mattias Edvarsson ♥♥♥♥

The bear and the nightingale av Katherine Arden ♥♥♥♥♥

Two can keep a secret av Karen M. McManus ♥♥♥♥

Den edle kunsten å gi f**n av Mark Manson ♥♥

Pride and prejudice av Jane Austen ♥♥♥♥♥

Daisy Jones and The Six av Taylor Jenkins Reid ♥♥♥♥♥

A very large expanse of sea av Tahereh Mafi ♥♥♥♥♥

The girl in the tower av Kathrine Arden ♥♥♥♥♥

Har du lest noen av disse bøkene?

Om du vil vite mer om hva jeg syns om bøkene jeg leste i mai er det bare å ta en titt på videoen på YTkanalen Lesejenta.

Hvilke bok har du lest i det siste som du bare MÅ fortelle andre om?

2 kommentarer
      1. Hm, jeg har lest for lite krim i det siste, så takk for tipset! Har hørt blandede meninger om boken til Westover, men kjekt å vite at du syns den er verdt å lese 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg