God påskemorgen!

God morgen – eller, for noen er det sikkert allerede et stykke inn i dagen, mens for andre er det en stund til det er morgen. Godt vi er forskjellig er det ikke? (satser på at det fleste sier ja på dette – tenk så kjedelig det ville blitt om alle var helt like?)

Uansett, jeg har vært litt opptatt….med et puslespill… det er ikke akkurat noe nytt, men dette er et av de største jeg har så det tar litt tid. At alle blomsterfargene glir i hverandre og gjør det litt vanskelig til tider er en ting. Blå himmel derimot – er alltid vanskelig. Jeg mener: det er kun en farge, haugevis av brikker og lite variasjon på brikkene så jeg kan ikke se etter former engang fordi de er alle nesten helt like. De små forskjellene som er ser ikke engang ut til å være på alle brikkene.

Vanligvis pleide jeg å vente med himmelen til slutt, men denne gangen skal jeg kose meg med fjellene til slutt fordi jeg tror de er noe av det som er enklere. På den måten koser jeg meg med hele puslespillet.

Så i dag blir det puslespill mye av dagen, med små avbrudd av spising, vasking, hagearbeid (som ikke bråker – raking, luking, klippe litt av noen busker med en liten håndholdt saks og litt vanning) og YouTube-titting (fordi jeg ikke har TV). Håper du har hatt en fin påske, men husk at den er ikke over enda – resten av dagen i dag og hele morgendagen er også påskedager!

2 kommentarer
      1. Ja, det er definitivt en tålmodighetsprøve til tider – da er det viktig å huske å ta pauser for å gjøre andre ting så en ikke blir sprø… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg