God morgen!

Jeg våknet tidlig og opplagt i dag og har allerede rukket å filme det jeg tror jeg trenger til en video. (jeg har en YouTubekanal – du kan se den her) Litt sår i kroppen fra hagearbeidet i går – jeg er ikke vant til å lempe rundt på 40 liters sekker med jord… Uansett, tror dette vil bli en bra dag – sola har stått opp for lenge siden og varmet verden litt. Det er bare et tynt slør av et skydekke, så selv om jeg har ting jeg ønsker å få gjort inne, blir det nok en del utetid i dag også.

Håper du kan bruke dagen på en måte du trives med og nyte sola (om den skinner der du er) 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg