God morgen – det er vinterferie!

I dag er første dagen i vinterferien rundt her hvor jeg bor. Jeg tror ikke det er likt i hele landet?

Uansett, jeg har mange planer, men det hadde jeg i går også og det var ikke akkurat som om alle ble gjennomført – kanskje i dag? Siden jeg jobber på en skole og har komprimert arbeidsår har jeg nemlig vinterferie – enn så lenge i alle fall. Det gjelder i morgen også og så er jeg arbeidsledig – kan det kalles myk start på det å ikke ha jobb?

Det ser ut til at det blir bra vær; litt skyer og litt klar himmel (enn så lenge er sola gjemt bak skyene – vi får se om den dukker opp etterhvert). Mammut-salget starter i dag og en av gavene fra kollegaene mine var et gavekort på Norli, så kanskje jeg skal ta meg en tur og se om jeg finner noe spennende jeg har lyst på. Har en stund vurdert å kjøpe garn til en genser, men foreløpig har jeg ikke helt bestemt meg – dessuten har jeg allerede masse garn så jeg har nok å finne på (men en ullgenser til ville vært praktisk – i alle fall en liten stund til).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg