God morgen, det er fredag

God morgen alle sammen. Det er fredag og starten på helgen nærmer seg. For helgen starter vel ikke før arbeidsdagen på fredag er over? Det er i alle fall sånn jeg ser på det.

Ennå er det mørkt ute, men siden det har snødd litt i natt er ikke mørket så mørkt som det har vært de siste dagene. Det er så stille at jeg trodde det var tidligere på morgenen enn det tydeligvis er (jeg skal ikke på jobb i dag, så det var greit å stå opp litt senere). Jeg skal nok måke litt, men det er ikke mye snø som har kommet – bare et tynt dekke.

Om morgenen, mens det fremdeles er mørkt ute, kan jeg gjerne starte dagen og gjøre ting. Når ettermiddagen kommer med mørket igjen derimot, da er det som om kroppen går inn i en liten dvale og det blir vanskelig å få gjort nesten noe som helst. Heldigvis går vi mot lysere tider, og jeg uansett alltid håndarbeid som kan holde meg opptatt så jeg i det minste gjør noe på kvelden når mørket har senket seg.

Fredagen ligger klar for oss alle for å gjøre noe vi ønsker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg