God morgen alle sammen!

Ny dag, nye muligheter. Det er lørdag og jeg skal ikke på jobb. Likevel våknet jeg tidlig i dag og koser meg nå med en kopp te mens jeg venter på at det blir lyst ute. Det er noe med vinteren når sola står opp senere. Jeg er avhenging av å se litt sol – gjerne hver dag, men å kunne se at himmelen lysner og at verden som var mørk (bortsett fra alle gatelys og lys på hus og alle andre lys) lysner og våkner opp til en ny dag. Det er noe med det. Når det lysner av dag er jeg spent på hva den vil bringe – i dag er noe av planen å kose meg med å pusle et puslespill. Hva er din plan for dagen? (eller er du helt planløs? jeg tror vi alle trenger de dagene noen ganger også)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg