God morgen!

En ny dag har startet – en søndag faktisk. “Morsdag” til og med så vidt jeg har fått med meg av all reklame rundt omkring. Jeg hadde vel et par ganger når jeg var liten at jeg syns morsdag var gøy og at mamma skulle få blomster – må innrømme at jeg ikke henger meg opp i sånt lenger. Det føles så konstruert. At denne dagen må en gjøre ekstra stas – og det er ikke det at jeg ikke liker å gjøre stas på folk, men dette føles litt tvungent. Så det er ikke for meg, men jeg syns likevel det er hyggelig at andre gjør stas på andre.

Uansett, jeg våknet ikke så tidlig i dag som jeg trodde jeg ville – sikkert fordi jeg sover dårlig om natten for tiden – bekymringer på gang… Tross alt har jeg ikke jobb så veldig lenge til og uten jobb er jeg ikke sikker på om banken vil være like villig til å låne meg penger til å kjøpe meg nytt hus…. Har innsett at jeg tror det er noe av grunnen til dårlig søvn. Hm, burde ta en samtale med banken for å høre hva de faktisk mener istedefor å bare tro – det vil nok være lurt.

Som du skjønner, det er mye tanker på gang på en søndags morgen. Så nå tenker jeg at jeg heller lager meg en kopp te og setter meg med strikketøyet mens jeg nyter resten av stillheten en søndags morgen. Håper du lager deg en fin søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg