Gårsdagen var sittende

Dagen i går hadde ikke akkurat vær som innbød til å være ute og bevege seg. Selv om været i dag ikke er det samme, er det ikke fristende i dag heller. Så vi får se hva dagen bringer – kanskje jeg ikke stikker nesa utenfor døra i det hele tatt i dag?

Siden jeg ikke var ute i går, ble jeg sittende inne. Når jeg sitter inne har det en tendens til å bli blant annet håndarbeid. Akkurat det er ingen hemmelighet. Så jeg fikk heklet mye på bomullsteppet mitt i går. Om det er ny rekord husker jeg ikke, men jeg er kom lenger i går enn jeg trodde.

Hele ti rader fikk jeg faktisk heklet i går. Jeg tok tiden på en rad for en stund siden og da havnet jeg på rundt 35-40 minutter. Nå bruker jeg lenger tid på hver rad. Virker kanskje litt pussig, men jeg trener på å holde armene mer avslappet og ikke så spent, og med to fokus (heklingen og armavslappingen) tar det lenger tid. Akkurat hvor mye lenger tid aner jeg ikke, men jeg har lagt merke til at det tar mer tid. Noe som er helt greit – jeg kommer ikke til å bruke teppet noe særlig før sommeren uansett så jeg har god tid.

På den annen side – jeg har garn til tre spesifikke prosjekter som ligger og venter på meg (en ullgenser, en ullshorts og et par ullsokker). De tre ullprosjektene er sikkert lurt å gjøre ferdig mens det fremdeles er kaldt…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg