Fyller hele bordet

Noen puslespill er større enn andre. Det jeg nå har startet på er på hele 3.000 brikker, så jeg måtte legge i en plate midt i stuebordet for at platen skulle være stor nok. Heldigvis har jeg et bord hvor det er mulig. Med et så stort puslespill er det fordeler og ulemper (som de fleste andre ting i livet). Fordelen er at det er et stort bilde jeg kan kose meg med i lang tid (eller, jeg er litt opphengt om dagen så selv om det tar lang tid, vil det begrense seg fordi jeg ikke gjør så mye annet…). Ulempen er at det fyller hele bordet og det gjør at jeg enten må delvis reise meg opp og/eller strekke meg til stadighet.

Nå har jeg ikke så mange så store puslespill og har innsett at mellom 1.000 og 2.000 brikker tror jeg kanskje er min favorittstørrelse. Da er det stort nok til å underholde meg over en god stund, men ikke så stort at jeg sliter med å rekke over det.

2 kommentarer
    1. Jeg også elsker puslespill, men jeg holder meg til 1000 og 1500 brikker. Det er nok. Veldig pes å strekke seg så mye som du sier 😉 Lykke til, – får nok en fantastisk mestringsfølelse når det er i boks 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg