Fullstendig opphengt!

Å bli helt oppslukt av noe kan være enten positivt, negativt eller litt av begge deler.

Når jeg pusler puslespill er det nok litt av begge deler; jeg koser meg masse, men det tar også mye tid.

Når jeg kjøper puslespill tenker jeg ofte at de er litt dyre, men med tanke på hvor mange timer jeg bruker – vel verdt pengene! Dessuten, om det er lenge siden jeg har lagt et puslespill kan jeg legge det på nytt. Det trenger for så vidt ikke være lenge siden forrige gang, men da føles det mer “nytt”. Kanskje det burde være en byttegruppe for puslespill – på den måten kunne en puslet enda flere uten å måtte kjøpe mange nye. Dessuten, de tar litt plass å oppbevare.

Uansett, dette er det jeg har gjort den siste tiden – omtrent hele tiden…

Har du vært helt opphengt i noe den siste tiden?

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg