Fra kaos til noe bedre?

Nå som jeg rydder meg gjennom alle tingene mine fordi jeg skal flytte har jeg innsett flere ting. En av tingene er hvor mye jeg faktisk har (jøss, et hus med tre soverom har blitt fyllt opp over ti år – hvem ville trodd?).

Jeg har alltid vært en samler av det meste, og ark med diverse alt mulig på har vært en av de utallige tingene. Alle disse arkene har selvfølgelig blitt satt i permer og når det har vært fullt har jeg kjøpt nye permer. Det virket som en god ide på tidspunktet jeg gjorde det, men nå kan jeg trygt si at det ikke nødvendigvis var det beste valget.

Fordelen nå var at jeg kunne gå fra kaoset med flere farger, hull på ryggen i ulik høye og ulike merker til at alle nå (som ikke allerede er pakket bort for de aner jeg ikke hva var) er like.

Dette er det flere fordeler med. Det rett og slett ser bedre ut når alle er like, og med tanke på hvor mye jeg har kastet er det så utrolig mange færre permer totalt sett – noe er er utrolig herlig.

Nå som jeg har gått gjennom alt er neste skritt og pakke det ned (burde sikkert rette så det står riktig på ryggen på alle permene, men det er ikke værre enn å bare åpne permene og se…).

Heldigvis er dermed nok en steg i pakkingen av huset tatt, for det er absolutt mange nok igjen… ønsk meg lykke til?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg