Første marked var en suksess!

I går hadde jeg et bord på mitt første marked. Måtte låne bord siden jeg ikke hadde campingbord selv, men folk er hjelpsomme her i bygda.

Været var ikke helt på vår side; det var grått, kjølig og det begynte å regne litt. Tross alt er det vanskelig å styre været, så det er bare å ta det som det kommer.

Selv om jeg ikke solgte mye, vil jeg påstå at mitt første marked var en suksess for meg. Arrangørene hadde flere ganger nevnt at de ikke kunne garantere at jeg ville få solgt noe. På grunn av været var det dessuten ikke flust med folk. Til tross for begge de tingene fikk jeg solgt et par ting.

Først solgte jeg et par sokker.

Så la jeg til side et par pulsvarmere (som får sitt faktiske salg på mandag). Vipps fungerte ikke for alle, så sånn ble det.

Det siste jeg solgte var to par kluter.

Nei, det var ikke mange salg, men å ha solgt tre ting – og en som blir solgt til mandagen, i løpet av bare to timer i ikke best vær – jepp – jeg vil kalle dette en suksess!

Så nå ser jeg frem til neste marked jeg kan sitte og selge håndarbeid på (jeg må bare finne det først 🥰)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg