Første dagen i høstferien

Joda, hadde (selvfølgelig) fri i helga, men høstferien startet jo teoretisk ikke før i dag.

Så er spørsmålet: har jeg startet på listen over alle tingene jeg ønsket å gjøre i høstferien?

JA!

Jeg fikk rydde i alt garnet mitt og fant frem alt av klær som måtte repareres og alle halvferdige håndarbeider. Så flesteparten av sokkene er nå fikset. De to parene jeg ikke har fikset må jeg først kjøpe tråd til.

Lest ut en bok har jeg også gjort.

Når jeg gikk dagens tur, fikk jeg dessuten tatt noen fine bilder av høstfargene. Tror det er en av mine favoritt-ting med høsten: alle fargene.

Har du høstferie denne uka? og hva er din favoritt-ting med høsten?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg