For varmt til håndarbeid??

I går var det så varmt at når jeg prøvde å hekle, måtte jeg faktisk bare gi meg. For tiden går det riktignok i bomullsgarn så en skulle kanskje tro at det ville gå greit – selv i varmen…

Måten jeg holder garnet på når jeg hekler for å få det jevnes mulig er å surre det en gang rundt ringefingeren. Med varmen som var i går var jeg såpass varm og klam at det føltes som om garnet satt fast. Så jeg testet å holde garnet uten å surre det rundt fingeren, men ikke engang det hjalp.

Så håndarbeidet ble liggende stille i går.

Heldigvis var det noe kjøligere på morgenen i dag, så jeg har “fortet” meg å hekle litt før varmen kommer for fullt. For den varmen kommer!

Det er lørdag så det blir nok fullt på strendene i dag, men jeg er hverken badenymfe eller strandløve så det spiller ingen rolle for min del. Jeg holder meg heller hjemme; jobber litt i hagen og leser litt i en bok eller to.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg