Før og etter rydding

Å ha hage er å alltid ha et prosjekt pågående. Et hyggelig prosjekt stort sett etter min mening, men som de fleste ting her i livet kan en alltids finne minus med ting.

Et minus med å ha hage er alt hageavfallet. Det blir litt når en samler det opp i store plastsekker. Kan jo ikke bare la det bli liggende…

Store sekker fyllt med avkapp fra busker jeg har stusset, grass jeg har klippet og rester av blomsterbed jeg har ryddet.

Heldigvis er denne delen av hagen min litt mer skjult så det ikke ligger helt fremme i dagen (men jeg ser det fra kjøkkenvinduet…)

Så i dag stappet jeg alt sammen inn i bilen for å kjøre det til fyllinga. Noen ganger ønsker jeg mer enn andre at jeg hadde tilhengerlappen og tilhenger.

Heldigvis er resultatet alltid hyggelig å se. Når alt hageavfallet er fjernet og de pene bitene av hagen dukker frem igjen. Rett og slett en bedre start på dagen. Tok med noen gamle malingsspann i slengen, så da ble det mindre søppel inne også. Blir ikke bedre enn det gjør det?

Hva gjør du med hageavfallet ditt?

Takk for at du leser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg