For en generaltabbe!!

Jeg er for tiden i flyttemodus. Eller, pakkemodus er vel mest riktig enn så lenge. Salgsmodus har for så vidt også startet (dårlig avsetning foreløpig – noen som har tips??). Vaskemodus må vente litt til da det er mye ting i veien…

Hvor jeg skal flytte er fremdeles uvisst da jeg foreløpig ikke har klart å finne noe nytt. Noe som nærmer seg stadig mer upraktisk. Om jeg ikke finner noe sted å flytte blir jeg nemlig hus- og hjemløs 1. september… HJELP!!

Dagens generaltabbe er i forbindelse med pakkingen – som foreløpig har gått veldig bra. Har fremdeles en del ting igjen å pakke, men jeg skal tross alt være her i rett over en måned til.

Jeg har flatpakkede esker jeg teiper opp så de kan fylles. Generaltabben består i at jeg plutselig var tom for teip…og det er søndag…. Yikes!

På den annen side, jeg har strikketøy, tekopp og det er sol og fint vær. Så kanskje jeg burde bruke denne ufrivillige pakkepausen til å gjøre litt hagearbeid, gå en tur eller i det minste sette meg ut med tekoppen? (ikke ta med strikketøyet ut i sola for jeg holder på med et ullteppe og jeg er kommet til nøste nummer 11 så det begynner å bli god størrelse på det…)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg