Flygende spaghettimonster?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål. Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Religion og religiøsitet – føler du at noe av det passer for deg?

(Det flygende spaghettimonster på Wikipedia)

Jeg er ikke oppdratt i noen spesifikk tro, men da jeg gikk på skolen var julegudstjeneste og lignende en del av skolegangen. Helt greit siden landet har vært tuftet på den kristne tro i lange tider. Tror jeg det er mer mellom himmel og jord enn vi kan se? Ja. Har jeg noen anelse om hva det kan være? Nei, men det spiller heller ingen rolle. Om noe vil jeg kanskje helle mot at jeg tenker at Moder Jord og naturen alltid har noe ekstra ved seg – og vi burde behandle de med respekt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg