Flashback fra fortiden

Noen ganger kommer jeg over ting jeg nesten ikke visste at jeg hadde…

CD- og kassett-spilleren var jeg veldig klar over at jeg hadde, den står på gulvet i det ene rommet jeg ikke bruker så mye. Det jeg helt hadde glemt var en plate jeg ikke kan spille av på nevnte spiller, fordi det er en DVD med godt over tusen sanger. Tror ikke DVD’er eksisterte når jeg fikk den spillere, men heldigvis kan jeg spille den av på PC’en jeg har.

For mange år siden, en gang jeg skulle feire bursdagen min og hadde advart om at musikkutvalget ville være ekstremt begrenset, fikk jeg denne DVD’en som et tillegg til gaven min.

Nå skal jeg ikke påstå at det er kun favorittmusikken min som er der, men det er definitivt mye forskjellig – nesten noe for enhver smak!

Musikk er for meg mye minner og mange ulike sinnstemninger. Jeg bruker musikk til mye forskjellig; noe til fokus, noe for sinne, noe for glede og noe for komfort. Det syns i alle fall jeg er noe av det fantastiske med musikk – du kan finne en sang som uttrykker akkurat det du har behov for der og da.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg