Finn en feil…

Reklame | Ellos

Noen ganger går ikke ting helt som de skal. Det er tross alt fort gjort å gjøre feil.

Å sy sammen sengeteppet jeg hekler burde være ganske greit, men ikke alt har gått etter planen for å si det sånn.

Jeg begynner å nærme meg slutten på å hekle lengder og sy dem på (skal hekle en kant rundt hele til slutt).

Den foreløpig siste remsen jeg har sydd på derimot, ble det en liten glipp med.

Jeg klarte å sy den på opp-ned. Imponerende ikke sant?

Når jeg lager håndarbeid er jeg alltid redd for å ikke feste trådene godt nok, så å ta opp både det og all sammensyingen tar lang tid. Mye mer jobb enn en skulle tro for å si det sånn. Likevel er jeg glad for at jeg oppdaget det nå før jeg sydde på neste remse…

 

Legger ved noen klikkbare linker – jeg kommer til å trenge mer garn 😊

OBH Nordica//Globen lighting//Emerio

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg