Filler’n!

En ulempe med enkelte heklegarn er at de har en kjerne med papp. At jeg heller ikke hadde lappen på det gule garnet hjalp ikke akkurat saken det heller.

Så nå sitter jeg her da. Med et nesten halvferdig design, men jeg har ikke nok garn til å fullføre. At jeg dessuten har sett et par småting jeg vil endre, vel, det er det minste problemet.

Jeg har aldri lagt eget heklemønster før, så dette er uansett et prøveprosjekt. På den lyse siden vil det bli veldig bra om jeg har nok garn og kan gjøre det ferdig!

Uheldigvis er det nok kanskje ikke så mange som ville kjøpt et heklemønster til en løper – ganske påskespesifikk med sine søte kyllinger på. Eller kanskje det er flere potensielle kjøpere enn jeg innbiller meg?

Det er lov å håpe. Både at jeg blir fornøyd med designet og at noen vil kjøpe mønster av meg.

Tenk å kunne jobbe med det – lage strikke- og heklemønster for salg. Allerede er det mer matematikk enn jeg tror jeg innbillte meg, og definitivt utfordrende, men fascinerende, gøy og utfordrende. Mon tro om det ville være mulig å leve av noe sånt??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg