Festivalstart

Festivalen starter i dag og varer til søndag 4. august. Så nå er jeg veldig spent! Riktignok er det ikke mye musikk som ser ut til å stå på planen i dag, men både torsdag, fredag og lørdag er det flere artister å ta av (noen av de har jeg hørt om også!).

Om du lurer på hvilken festival jeg snakker om, så er det Treungen festivalen. Har jeg noen gang vært på den før? Nei. Skal jeg på den i år? Nei, men jeg har hørt at en kan høre den litt her jeg nå bor. Det er bare så synd at Luksus leverpostei skal på så sent i morgen kveld…for da er det mulig jeg sover (med mindre jeg kan høre det så godt at jeg våkner igjen?).

Godt mulig min favoritt blir i fredag kveld – sånn halv åtte-tiden: Postgirobygget. For meg er de definisjonen på sommermusikk. Kanskje jeg skal sette meg ut på verandaen og satse på at jeg kan høre dem?

Er du festivalmenneske?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg