Feriemodus aktivert

Innså nettopp at det er fredag i dag (tror jeg?). Så dette er faktisk slutte på min andre ferieuke? Wow, vet ikke helt hvor dagene ble av, men tiden har gått fort. På den annen side – i dag var første dagen jeg glemte både hvilken dag det var for en liten stund – og jobben. Av en eller annen grunn henger hjernen min seg opp i alt mulig rart – og først i dag (frem til nå i alle fall) har hjernen min ikke påminnet meg jobb. Så jeg tror jeg virkelig kan si nå at feriemodus er aktivert på ekte (ikke bare yes, jeg kan starte dagen min på sofaen med en tekopp og litt skriving – uten å bli vekt av vekkeklokka…).

Selv om feriemodus er aktivert legger jeg fremdeles ut innlegg her på blogg – det er tross alt en hobby jeg har hatt i mange år og det føles rart de dagene jeg ikke legger ut noe. Så selv om det virker til å være begrenset med andre folk på blogg om dagen, fortsetter jeg å suse rundt her 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg